Анонс на березень...

Відповідно до спільного розпорядження голови обласної державної адміністрації та голови обласної ради №35/2009-рс від 05.02.2009 року "Про організацію навчання в Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій у 2009 році" ХЦППК у березні здійснюватиме навчання:

02-06 березня - спеціалісти апарату, управлінь облдержадміністрації, які працюють перший рік на державній службі (ПП) ;

02-04 березня - спеціалісти апарату, управлінь облдержадміністрації, які працюють перший рік на державній службі (ПП) ;

03-04 березня - державні виконавці відділів державної виконавчої служби ;

10-12 березня - cпеціалісти-бухгалтери сільських, селищних рад ;

10-12 березня - спеціалісти відділів (управлінь) у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, виконкомів міських (міст обласного значення) рад ;

16-20 березня - cпеціалісти районних, міських, селищних, сільських Центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді ;

16-18 березня - cпеціалісти-бухгалтери сільських, селищних рад ;

23-25 березня - спеціалісти-бухгалтери сільських, селищних рад ;

25-27 березня - спеціалісти райдержадміністра

цій, структурних підрозділів облдерж-адміністрації, які відповідають за роботу із зверненнями громадян;  

30-31 березня - головні спеціалісти, інженери-інспектори районних та міських відділів інспекції державного технічного нагляду;

30 березня - 01 квітня - спеціалісти-бухгалтери сільських, селищних рад;

30 березня - 03 квітня - контролери-ревізори контрольно-ревізійного управління у Хмельницькій області ;

 

 

 

 

 

 ЛЮБІ ЖІНКИ!

Щиро вітаємо Вас із Міжнародним жіночим днем - 8-го Березня !

Зичемо Вам, вашій родині миру, спокою, благополуччя, взаєморозуміння, добра, достатку.
Нехай чарівна весна принесе Вам радість, любимі квіти, щире кохання, нові творчі успіхи
!

Жінка, як і весна несе в собі нове, незвичайне, прекрасне і світле.



З повагою працівники Центру.

 

 

 

 

 

 

 

 

У березні місяці, відповідно до плану-графіку навчання на 2009 рік, у Центрі розпочато підвищення кваліфікації спеціалістів-бухгалтерів сільських, селищних рад за програмою тематичного короткотермінового семінару "Удосконалення роботи бухгалтерських служб органів місцевого самоврядування". Всього у цьому році навчатиметься 9 груп вказаних працівників.

З 2 по 4 березня підвищували кваліфікацію спеціалісти-бухгалтери сільських, селищних рад Ізяславського, Кам'янець-Подільського, Славутського, Старокостянтинівського районів. Були розкриті теми: "Програмне забезпечення бухгалтерського обліку в бюджетних установах" (Хромова О.І. - спеціаліст з програмного забезпечення ТОВ "Компанія Ультра"), "Огляд змін до нормативно-правових документів з питань становлення єдиних правил ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності, розроблених Держказначейством України" (Тринос К.С. - заступник начальника Головного управління - головний бухгалтер Головного управління Державного казначейства України в Хмельницькій області), "Особливості обліку фінансових та юридичних зобов'язань розпорядників коштів місцевих бюджетів. Порядок касового обслуговування місцевих бюджетів органами Державного казначейства" (Туголукова В.І. - заступник начальника Головного управління Державного казначейства України у Хмельницькій області тощо.

Також було проведено круглий стіл "Порядок фінансування закладів освіти та охорони здоров'я територіальних громад. Нарахування заробітної плати працівникам цих закладів" за участю Федів Н.В. - начальника відділу планування та обліку управління охорони здоров'я облдержадміністрації та Шаткевич З.Г. - бухгалтера-консультанта управління освіти і науки облдержадміністрації. У зв'язку зі змінами в законодавстві, вперше для даної категорії слухачів була розкрита тема "Про порядок взяття на облік в центри зайнятості безробітних, що проживають у сільській місцевості. Зміни до законодавства".

Слова подяки слухачів прозвучали на адресу М.І. Войт, К.С.Тринос, В.І. Подокопної та Є.М. Голубович - розробників навчально-методичного збірника "Організація бухгалтерського обліку та фінансової звітності в бюджетних установах", який отримали всі учасники семінару.

У перший тиждень березня підвищували свою кваліфікацію за професійною програмою і спеціалісти апарату, управлінь облдержадміністрації, які вперше прийняті на державну службу. Фахівці-практики та науковці Хмельницького університету управління та права розкрили актуальні теми як загальної, так і функціональної й галузевої складових. Серед яких: "Про актуальні питання організаційної роботи райдержадміністрацій та міськвиконкомів" (В.В. Климчук - заступник керівника апарату - начальник організаційного відділу апарату облдержадміністрації), "Основні вимоги до ведення діловодства в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування" (Л.С. Гудловська - начальник загального відділу апарату облдержадміністрації), "Правове забезпечення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Юридичні акти управління" (С.В. Циц - начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації), "Практика застосування Закону України "Про боротьбу з корупцією". Відповідальність органів і осіб" (С.В. Адамчук - завідуючий сектором - юрисконсульт управління державної служби Головдержслужби України у Хмельницькій області), "Проблеми економічного розвитку України в умовах фінансової та економічної кризи" (В.П. Гавриш - доцент кафедри економічної теорії та підприємництва Хмельницького університету управління та права, к.е.н.), "Лексико-граматичні особливості мови професійного спілкування. Вимоги до оформлення ділових паперів" (В.Г. Рогожа - завідувач кафедри мовознавства Хмельницького університету управління та права, доцент, к.філ.н.) та інші.

Відповідно до професійної програми слухачі пройшли вхідний (комп'ютерний) та вихідний контролі.

Державні службовці отримали навчально-методичні матеріали, а саме: "Азбука державного службовця", "Професійна культура державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування", "Протидія корупції в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування"; "Методичні рекомендації по роботі із зверненнями громадян", записані на компакт-дисках.

За результатами навчання кожна група слухачів отримала посвідчення державного зразка про підвищення кваліфікації в ХЦППК.

На базі Центру 3 березня проведено також навчання державних виконавців відділів державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Хмельницького області.

 

 

 

 

 

 

 

 

Весняний цикл навчань у ХЦППК

10-12 березня у Центрі навчались дві групи слухачів: спеціалісти-бухгалтери сільських, селищних рад Білогірського, Теофіпольського, Хмельницького та Чемеровецького районів і спеціалісти відділів (управлінь) у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, виконкомів міських (міст обласного значення) рад.

Протягом трьох днів спеціалісти-бухгалтери оновлювали свої знання та здобували нові у форматі тематичних зустрічей та практичних занять. У коло тематики практичної частини навчання увійшли такі напрямки як: програмне забезпечення бухгалтерського обліку у бюджетних установах (Вітюк І.В. - спеціалістт з програмного забезпечення ТОВ "Компанія Ультра") та особливості формування, обробки і відправки місячної і річної звітності в електронному варіанті до органів Пенсійного фонду України (Голубович Є.М. - головний спеціаліст-економіст відділу звітності та економічного аналізу управління надходження доходів Головного управліня ПФУ у Хмельницькій області).

У процесі проведення тематичних зустрічей слухачі мали можливість поспілкуватися із такими викладачами-практиками як Тринос К.С. - заступником начальника головного управління, головним бухгалтером Головного управління Державного казначейства України в хмельницькій області, Пастуховою Л.М. - начальником управління статистики сільського господарства та навколишнього середовища Головного управління статистики у Хмельницькій області, Сорочинською М.П. - начальником інспекції по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення обласного центру зайнятості та іншими. Крім питань, обумовлених напрямками роботи названих викладачів, слухачі також мали можливість обговорити й інші, серед яких: специфіка роботи із місцевими бюджетами, особливості співпраці органів місцевого самоврядування із Пенсійним фондом, КРУ тощо.

Інша група слухачів - спеціалісти відділів (управлінь) у справах сім'ї, молоді та спорту райдержадміністрацій, виконкомів міських (міст обласного значення) рад - під час тематичного короткострокового семінару розглянули широкий спектр питань, серед яких стратегічні завдання та пріоритети розвитку соціальної сфери області в цілому та її гуманітарної складової зокрема; стан виконання обласної програми "Власний дім". До навчального процесу долучився також Касяндрук О.П. - головний лікар Хмельницького обласного Центру профілактики і боротьби зі СНІДом, який проаналізував стан епідеміологічної ситуації щодо Віл-інфекції / СНІДу в області. Не менш цікавою для слухачів стала тема "Про організацію роботи дорадчих органів з питань реалізації державної молодіжної, сімейної та ґендерної політики", розкрита начальником відділу з питань сім'ї, дітей та молоді управління у справах сім'ї, молоді та спорту ОДА Присяжнюк Н.А.

Жвавий інтерес викликав також і лекційний матеріал, представлений Гаман Т.В. - заступником директора ХЦППК, - "Професійна культура і етикет державних службовців".

У роботі тематичних короткострокових семінарів також взяли участь посадовці області: Вавринчук М.П., заступник голови облдержадміністрації, к. політ. н.; Яковюк О.П., начальник управління у справах сім'ї, молоді та спорту; Демчишин В.М., начальник відділу організаційного та кадрового забезпечення обласної ради; Дмитришен Я.Я., начальник бюджетного управління Головного фінансового управління облдержадміністрації.

 

 

 

Навчання - світло…

…довела група спеціалістів-бухгалтерів із Волочиського, Деражнянського, Новоушицького та Ярмолинецького районів, яка підвищувала кваліфікацію у ХЦППК 16-18 березня за програмою тематичного короткострокового семінару "Удосконалення роботи бухгалтерських служб органів місцевого самоврядування". В процесі навчання було організовано ряд тематичних зустрічей, в межах яких розглядалися такі питання як: програмне забезпечення бухгалтерського обліку в бюджетних установах та порядок ведення господарського обліку в сільських, селищних радах; огляд змін до нормативно-правових документів з питань становлення єдиних правил ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності, розроблених Держказначейством України; порядок взяття на облік на облік в центри зайнятості безробітних, що проживають у сільській місцевості. Також на тематичних зустрічах активно обговорювались проблеми соціальних виплат, обліку фінансових та юридичних зобов'язань розпорядників коштів місцевого бюджету, фінансування закладів охорони здоров'я територіальних громад, співпраці органів місцевого самоврядування із ПФУ, КРУ в області тощо.

Здобуті теоретичні знання слухачі цієї категорії закріпили на практичних заняттях, тематика яких стосувалась програмного забезпечення бухгалтерського обліку, особливостей формування, обробки та відправки місячної і річної звітності в електронному варіанті до органів ПФУ.


Завершилось навчання підсумковою співбесідою, на якій були присутні Баюк М.І. - директор Центру, Демчишин В.М. - начальник відділу організаційного та кадрового забезпечення обласної ради та Надточій В.К. - начальник навчально-організаційного відділу Центру, куратор групи. Також слухачі пройшли традиційне підсумкове анкетування, результати якого показали, що слухачі стовідсотково задоволені навчанням у ХЦППК, а найсуттєвішим недоліком вважають надто короткий термін навчання і пропонують переважною більшістю розширити термін навчання до п'яти днів.

Цього тижня також навчались…

…спеціалісти районних, міських, селищних, сільських центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, які здійснюють соціальний супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Заняття, які відбувались за професійною програмою, тривали протягом 16-20 березня.

За цей час слухачі оновили знання на лекціях, які стосувалися пріоритетних завдань в галузі соціальної роботи, які стоять перед органами виконавчої влади та місцевого самоврядування; психологічних та лексико-граматичних аспектів ділового спілкування державних службовців; проблем реформування трудового законодавства; професійної культури та етикету державних службовців; питань економічного розвитку України в умовах фінансової та економічної кризи.

Специфіка роботи слухачів цієї групи обумовила і коло питань, за якими проводились тематичні зустрічі: пріоритетний напрямок роботи центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді; основні напрямки соціальної політики держави; правове забезпечення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування; типи сімей, які зустрічаються в процесі роботи; про стан дотримання вимог Закону України "Про державну службу"; побудова підтримуючих мереж; завдання і функції національної служби посередництва і примирення тощо.

Назад

Важливою складовою навчання стали також і тренінги, за допомогою яких слухачі дізналися, як проводити консультативну роботу із сім'ями, що таке сценарій розвитку дисфункціональної сім'ї та які міфи проблемних сімей необхідно розвінчувати, яким чином будувати підтримуючі мережі тощо.

 

 Практичні заняття зі спеціалістами районних, міських, селищних, сільських центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді щодо особливостей здійснення обліку супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах провела Лозовата О.М. - провідний спеціаліст відділу методичного забезпечення соціальної роботи обласного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. Особливо цікавим стало виїзне практичне заняття, яке відбулось в дитячому будинку сімейного типу Яновського, що у місті Хмельницькому.

Крім усього зазначеного, слухачі пройшли вхідний та вихідний контроль, склали залік та відповіли на запитання запропонованих Центром анкет.

 

*******

Про те, чи задоволені слухачі рівнем викладання, освітнім та організаційними процесами у Центрі, та які враження залишились у них після п'ятиденного перебування у стінах нашого навчального закладу, ми вирішили запитати у самих учасників навчання. Адже відомо, що краще того, хто сам був учасником події, оцінити цю подію не зможе ніхто. Тому - слово слухачам ХЦППК.

На запитання відповідають соціальний педагог в Державному закладі Хмельницький обласний центр соціально-психологічної допомоги Ольхова Лілія Ігорівна та головний спеціаліст Полонського РЦСССДМ Грама Олена Павлівна.
   

- Скажіть, будь ласка, Ви вперше навчаєтесь у Хмельницькому Центрі перепідготовки і підвищення кваліфікації кадрів?
- Л.І. Так, вперше.
- О.П. Ні, я уже втретє у ХЦППК на навчанні.
- Кажуть, що перше враження найсильніше та найбільш правильне. А які враження, Лілю, залишились у Вас від навчального процесу, організації навчання, Центру в цілому?
- Мені надзвичайно сподобалось перебування у ХЦППК, оскільки програма, за якою ми навчались, вибудувана дуже логічно і послідовно. Крім того, що мені вдалось поглибити свої знання, я ще й дізналася багато нового. Захоплюють технології викладання, які використовуються у Центрі - вони сучасні й неординарні. Заслуговує на увагу також і методичне забезпечення, запропоноване нам в процесі навчання. Шкода, звичайно, що кількість методичних розробок обмежена. Проте, якщо враховувати не надто тривалий термін навчання, отриманих матеріалів - цілком достатньо. Хотілось би також набути ще більше практичних навичок і вмінь, які б ми могли використовувати безпосередньо у своїй роботі.
- Ви, Олено, можна сказати, уже "старожил" ХЦППК. Яке у Вас враження склалося про цей етап навчання?
- Мушу зауважити, що, висловлюючи думку про останні свої заняття у ЦППК, я не буду голослівною. Адже я маю з чим порівняти. Мені доводилось підвищувати кваліфікацію при НАДУ. Так там ми мали п'ять днів тренінгів на тему "Ведення соціального супроводу прийомних сімей". Така форма навчання відповідає сучасним вимогам, але розгляд однієї тематики протягом п'яти днів втомлює. Тут же у Центрі форми навчання вміло поєднуються, комбінуються, змінюють одна одну, що дає можливість слухачам активувати увесь свій творчий та розумовий потенціал. Ще хочеться додати, що навчання у Центрі за професійною програмою значно краще, аніж за програмою тематичного короткострокового семінару: не доводиться протягом нетривалого терміну сприймати та "обробляти" масу інформації - маємо достатньо часу на те, щоб поступово і логічно все засвоїти.
- Чи хотіли б Ви, маючи уже певний досвід навчання у Центрі, повернутися сюди ще раз? І чи могли б Ви із певністю рекомендувати своїм колегам наш навчальний заклад?
- Л.І. До початку навчання я не знала чого очікувати і навіщо мені взагалі приходити у Центр. Я розпочинала навчання із ненайпозитивнішим настроєм. Але тепер, коли заняття добігли до кінця, я точно знаю, що із задоволенням повернулася б до ЦППК ще раз. Тому абсолютно впевнено можу рекомендувати своїм колегам і знайомим Хмельницький Центр перепідготовки і підвищення кваліфікації.
- О.П. Звичайно! Адже навчання у Центрі змістовне і цікаве. Навіть ті теми, які, здавалося б, не мають прямого стосунку до специфіки нашої роботи, розкрили нові горизонти нашого сприйняття. Це, звичайно, в першу чергу, завдяки майстерності і професіоналізму викладачів. Особливо хочеться подякувати Гавриш В.П. та Гуменюк О.Г. за неймовірно змістовні, потрібні та цікаві лекції!
- Дякую Вам, Лілю і Олено, за щиру розмову і бажаю подальших успіхів у роботі!

 

 

 

 

"Відбір публічних службовців: психологічні та психофізіологічні засади" - …

…це новий методичний посібник, який вийшов за участі Центру. Авторами методичної розробки стали Хорошенюк О.В. - заступник начальника Головного управління юстиції у Хмельницькій області, начальник відділу правової роботи, правової освіти, державної реєстрації нормативно-правових актів та легалізації об'єднань громадян, магістр державного управління та Гаман Т.В. - заступник директора Хмельницького Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій, к. держ. упр.

Методичний посібник розкриває зміст психологічних та психофізіологічних засад відбору претендентів на публічну службу. У ньому пропонуються психологічні особливості їх відбору, професіограма публічного службовця, особливості проведення психофізіологічного тестування, методика його дослідження.


"Відбір публічних службовців: психологічні та психофізіологічні засади" призначений для практичних працівників, які займаються підбором і розстановкою кадрового корпусу публічної служби, а також викладачам, які займаються організацією та проведенням курсів підвищення кваліфікації працівників органів публічної служби. Структурно посібник складається зі вступу, двох розділів, додатків, списку використаних джерел та містить двадцять чотири сторінки основного тексту.

 

 

 

Городоцький, Дунаєвецький, Красилівський та Шепетівський райони…


…були представленні у ХЦППК на навчанні, яке тривало протягом 23-25 березня. Спеціалісти-бухгалтери сільських, селищних рад цих районів за три дні на тематичних зустрічах обговорили різні аспекти бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Практичні заняття стосувались питань програмного забезпечення бухгалтерського обліку в бюджетних установах (викладач – Вітюк І.В.) та особливостей формування, обробки та відправки місячної і річної звітності в електронному варіанті до органів Пенсійного фонду України (викладач: Голубович Є.М. – головний спеціаліст-економіствідділу звітності та економічного аналізу управління надходження доходів Головного управління ПФУ у Хмельницькій області). На завершення навчання слухачі пройшли традиційне уже анкетування та підсумкову співбесіду.

 


«Актуальні питання…


…роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування» – тема короткострокового семінару, який відбувся у ХЦППК 25-27 березня. Протягом трьох днів навчались спеціалісти райдержадміністрацій, міських (міст обласного значення) рад, структурних підрозділів облдержадміністрації, які відповідають за роботу зі зверненнями громадян.
Слухачі задовольняли потребу у нових знаннях та удосконаленні набутих на тематичних зустрічах, лекціях та практичних заняттях.
   


Коло питань, обговорених на тематичних зустрічах, було досить широким. Так, основні вимоги до ведення діловодства в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування зі слухачами обговорила Гудловська Л.С. – начальник загального відділу апарату облдержадміністрації; Лисик Н.О. – начальник відділу роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації розкрила особливості роботи зі зверненнями громадян відповідно до Указу Президента України від 7.02.2008 №109; стан дотримання вимог Законів України «Про державну службу» та «Про боротьбу з корупцією» обговорили зі слухачами відповідно Гоцький Г.І. – начальник управління державної служби Головдержслужби України в Хмельницькій області; начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації Циц С.В. розповів про правове забезпечення діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування у контексті юридичних актів управління.
Лекційний матеріал був представлений викладачами ХУУП: Гавриш В.П. – доцент кафедри економічної теорії і підприємництва, к. е. н. розкрила проблеми економічного розвитку України в умовах фінансової кризи; про лексико-граматичні особливості мови професійного спілкування та вимоги до оформлення ділових паперів розповіла завідувач кафедри мовознавства, к. філ. н. Рогожа В.Г.; доцент кафедри філософії та політології, к. психол. н. Гуменюк О.Г. прочитала лекцію на тему «Психологічні аспекти ділового спілкування державних службовців».
Одне із практичних занять стосувалось особливостей роботи зі зверненнями громадян відповідно до Указу Президента України від 7.02.2008 №109. Інше заняття відбулось відділах апарату обласної державної адміністрації, а саме у загальному та роботи зі зверненнями громадян. Його провели Лисик Н.О. та Гудловська Л.С.

«Електронне врядування – на службу громаді!»

Під таким гаслом пройшло виїзне навчання посадових осіб місцевого самоврядування - секретарів сільських, селищних рад Красилівського району за програмою однойменного тематичного короткострокового семінару. Заняття відбулись 25 і 26 березня.
В Україні розвивається інформаційне суспільство, яке характеризується зростанням ролі інформації у соціальних процесах, швидкості її обробки, у проникненні електронно-обчислювальної техніки та заснованих на ній сучасних інформаційних технологій у всі сфери суспільного життя. При цьому державна управлінська діяльність на сучасному етапі розвитку українського суспільства зазнає суттєвих змістовних та технологічних змін, які пов’язані не лише з корінною перебудовою форм і методів державного управління, а й з підвищенням рівня сучасної комп’ютерної техніки і технології збирання та обробки управлінської інформації.
Такі тенденції чітко усвідомлюють як у Хмельницькому центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації, так і у окремих управлінських інституціях. До останніх, зокрема, належить і Красилівська районна рада. Саме за її продуктивної співпраці із ХЦППК і відбувся ТКС «Електронне врядування – на службу громаді».
Відкрили семінар Горенко Г.І. – керуючий справами виконавчого апарату Красилівської районної ради та Гаман Т.В. – заступник директора ХЦППК.
Для досягнення високого результату та забезпечення ефективного навчального процесу слухачі були розподілені на дві групи. Із першою групою заняття проводила Требик Л.П. – викладач кафедри математики, статистики та інформаційних технологій ХУУП, із другою – Терновий Р.П. – викладач тієї ж кафедри.
Перед тим, як перейти безпосередньо до практичних занять, учасники виїзного навчання мали можливість прослухати лекції на теми «Основні прийоми та принципи роботи з персональним комп’ютером» та «Основні сервіси мережі Інтернет». На практичних заняттях, які тривали лише чотири години, завдяки високому професіоналізму викладачів та працездатності й наполегливості слухачів останні вивчили основи операційної системи WINDOWS, засвоїли основи роботи з текстовим процесором WORD та таблицевим процесором EXCEL. Фактично, за такий короткий проміжок часу слухачі отримали базові знання із користування комп’ютерною технікою, що беззаперечно, сприятиме поліпшенню їхньої роботи та підвищить ефективність та фаховість виконання покладених на них завдань.
Крім того, слухачі отримали новий навчальний посібник для посадових осіб місцевого самоврядування «Основи роботи з персональним комп’ютером». Усім, хто бажав отримати матеріали додатково, вони надавались у електронному вигляді. «Основи роботи з персональним комп’ютером», який підготували Требик Л.П. – викладач ХУУП та Сухіна Н.Г. – методист навчально-методичного відділу Центру, призначений оновити знання та вдосконалити і розвинути практичні навички роботи з персональним комп’ютером і прикладним програмним забезпеченням для ефективного вирішення завдань професійної діяльності на службі в органах місцевого самоврядування, сформувати у посадових осіб місцевого самоврядування мотивацію потреб у постійному самовдосконаленні, вмінні самостійно вчитись. В посібнику просто, доступно, лаконічно описано відомості про склад персонального комп’ютера, роботу в операційній системі Windows, текстовим редактором Word, таблицевим процесором Excel та роботу у всесвітній мережі Internet. Спілкування із учасниками семінару на підведенні підсумків навчання засвідчило, що набуті знання та отриманий досвід цілком задовольнили інформаційні потреби посадових осіб місцевого самоврядування щодо роботи із комп’ютерною технікою та освоєння комп’ютерних технологій. Слухачі також зазначили, що їм було вельми приємно спілкуватися із викладачами і що вони надзвичайно вдячні ХЦППК за надану можливість оновити свої знання та здобути нові у такій актуальній та потрібній сьогодні сфері.  

 

 

 

 



 

 


©Хмельницький центр перепідготовки та підвищення кваліфікації, 2009

 




29000 м.Хмельницький,
вул. Театральна 8,
тел/факс: 8(0382) 79-59-72,
тел.: 71-81-44, 70-14-70
e-mail:
cpk-metod@hirup.km.ua
cpk@hirup.km.ua

 

 

 

 

Архів новин